Webinar: Sådan overhaler du konkurrenterne indenom

Sådan overhaler du konkurrenterne indenom


Få opskriften på, hvordan din virksomhed bliver branchens førende til disciplinen salg

Dine konkurrenter har ikke ligget stille under coronakrisen – og det gælder forhåbentlig heller ikke dig? Kundeservicesen har fået et nøk op. Det samme har det interne samarbejde og brugen af nye salgsteknologier, viser nye tal fra Danmarks største salgsforskningsprojekt, Morgendagens Salg.


Heldigvis for dig viser forskningen, at du langt fra behøver at gøre alting perfekt for at sprinte fra dine konkurrenter. Selv små forbedringer inden for salgets syv dyder er ofte nok til at overhale de fleste konkurrenter indenom.

Se med, når CBS-professor Mogens Bjerre – medforfatter til bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” – på dette webinar afslører, hvordan du får indsigt i dine konkurrenters styrker, vender det til din fordel og skridt for skridt styrker din virksomheds salg.


Du får:

  • En køreplan for, hvordan du laver en konkurrentanalysen
  • Værktøjer til, hvordan du som leder arbejder med salgets vigtigste dyder
  • Tips til, hvordan du får hele organisationen til at arbejde som en stor salgsmuskel

Se med på Zoom tirsdag 15. juni kl. 15.00-16.00


Tilmeld dig gratis nu


Oplægsholder:

Mogens Bjerre har arbejdet med salg og salgsledelse siden han skrev sin ph.d.-afhandling om key account management. Siden er det blevet til adskillige bøger og artikler, herunder udviklingen af begrebet salgscenteret. Mogens var, sammen med Peter Aakjær Jensen, projektleder på Morgendagens Salg i samarbejde med DI Handel og Business Danmark. Mogens underviser og forsker på CBS, hvor han underviser på HD Salg og Marketing i strategi, salgsledelse og sales governance, og på MBA i marketing og forretningsudvikling.

Webinaret er en del af en række webinarer, der tager udgangspunkt i Morgendagens Salg, der er Danmarks største videnskabelige forskningsprojekt om salg og salgsledelse. Projektet er søsat af CBS, Dansk Industri Handel, Business Danmark og Customer Agency.