Sales Summit 2021

Sales Summit 2021


Business Danmark, DI Handel, Customer Agency og Copenhagen Business School inviterer nu til Sales Summit 2021 med fokus på forandringsledelse og best practice i salget.


På Sales Summit får du nye resultater fra Danmarks største salgsforskningsprojekt Morgendagens Salg – der tidligere har dokumenteret, at virksomheder 3-4 gange oftere er gode til nysalg og mersalg, hvis topledelsen diskuterer og målrettet adresserer syv konkrete salgsudfordringer og -dyder.


Lige nu er 10 danske virksomheder – støttet af forskerteamet - i gang med at diagnosticere deres salgsudfordringer, reformulere strategien og implementere nye justerende handlinger i dagligdagen.

Kom og lær af de deltagende virksomheder og få eksperternes bud på og konkrete redskaber til, hvordan du overvinder salgsudfordringer i din virksomhed og bliver best in class.


På dagen får du:

  • De nyeste forskningsresultater fra projekt Morgendagens Salg
  • Svar på, hvorfor enhver topledelse bør interessere sig for salg
  • Inspiration fra virksomheder, som har sat processen i gang
  • Et roadmap for, hvordan du i praksis arbejder med salgets udfordringer og -dyder


Målgruppe:

Administrerende direktører, salgs- og marketingchefer i B2B virksomheder, der møder muligheder og forandringer i deres markeder.


Praktiske oplysninger

Hvornår: Onsdag 24. november kl. 13-17
Hvor: CBS, Porcelænshaven 18B, 2000 Frederiksberg
Pris: Gratis 
Kontaktperson: Caroline Brix, DI Handel, 33773084


Tilmeld dig HOS DI Handel


Sales Summit afholdes af Business Danmark sammen med DI Handel, Customer Agency og Copenhagen Business School. Da DI Handel står for tilmeldinger vil det være deres datapolitik, der er gældende ved din tilmelding. Når du tilmelder dig Sales Summit via vores hjemmeside, kan DI Handel se at du kommer fra Business Danmarks hjemmeside, men ikke om du er medlem.



Programmet


Kl. 12.30 Registrering og kaffe Kl. 13.00 Velkommen

KASPER RUBÆK CLEMENTS FRA BUSINESS DANMARK OG JACOB KJELDSEN FRA DI HANDEL


Kl. 13.10 Hør hvorfor salget er blevet en ledestjerne for direktionen i Lemvigh-Müller A/S

Strategisk salg er en opgave som skal tænkes ind på øverste niveau i virksomheden
· Hvorfor er det så vigtigt at den øverste ledelse er optaget af salg?
· Megatrends, som påvirker konkurrenceevnen – og derved salgsstrategien
· Hvad har det betydet for salgsorganisationen og LM?

PERNILLE WICHMANN, HEAD OF GLOBAL SALES I LEMVIGH-MÜLLER A/S


Kl. 13.40 Ny forskning: Sådan sætter din virksomhed salget øverst på agendaen

Du får:
· Diagnosticeret din salgspraksis
· Generelle tendenser og læringer fra de 10 case virksomheder
· Barrierer for at gøre salg til en opgave for hele virksomheden
· Hvordan kan du komme i gang med at arbejde med Morgendagens Salg.

MOGENS BJERRE, PROFESSOR FRA CBS OG PETER AAKJÆR JENSEN, MARKEDSDIREKTØR FRA CUSTOMER AGENCY


Kl. 14.30 Pause Kl. 14.50 En divisionsdirektørs syn på salg fra en deltagende virksomhed i acceleratorprogrammet

· Hvorfor gik vi med i Morgendagens Salgs acceleratorforløb?
· Hvad har vi gjort hos Abena?
· Hvad har det givet os (nyt mindset, by organisering, nye konkrete tiltag og tidlige resultater - kvalitative eller kvantitative?

JENS RØNN, DIVISIONSDIREKTØR HOS ABENA A/S - HVAD HAR VI LÆRT UNDER FORLØBET!


Kl. 15.10 Fra identifikation af salgspotentiale til realisering af vækst

Kend dit udgangspunkt og optimér dine kommercielle aktiviteter via 35 vækstdynamikker
· Få inspiration til hvordan du som salgsdirektør kan holde salgsudviklingen på sporet
· Hvordan giver det input til dit videre arbejde?

CARSTEN ROTHMANN, PARTNER OG SALGSDIREKTØR FRA CUSTOMER AGENCY


Kl. 15.40 Sådan går du fra salgsstrategi til medarbejderadfærd i din virksomhed

· Få svar på hvordan du laver forandringsledelse med adfærdsdesign?
· Hvordan bruger du adfærdsgreb til at implementere salgsstrategien?
· Hvordan får vi alle til at løbe samme vej?

THOMAS KJÆR, ADMINISTRERENDE DIREKTØR I SALESCULTURE


Kl. 16.05 Pause


Kl. 16.20 Værdiskabelse hos kunderne

En indkøbers perspektiv på værdiskabelse

SØREN WAMMEN, CEO HOS DILF


Kl. 16.35 Paneldialog

· Indkøberen om krav til værdi – services, logistik eller Co-creation
· Salgsdirektøren om hvordan der arbejdes med forståelsen blandt salgsorganisationen – hvordan sikrer vi, at vi har den rette forståelse for værdi hos den enkelte kunde?

PERNILLE WICHMANN FRA LEMVIGH-MÜLLER, SØREN WAMMEN FRA DILF, PETER AAKJÆR JENSEN OG MOGENS BJERRE MODERERET AF MODERATOR


Kl. 17.00 Opsamling og afrunding – Sebastian Dorset opsummerer, hvad skal du gøre nu?


Kl. 17.10 Tak for i dag